pátek 7. června 2013

"czechrockchick"

 "CZECHROCKCHICK"

 ..beru jako svůj osobní projekt. Nehodlám zde tvořit blogové impérium - chci psát o svém životě, o hudbě která mu dává smysl, o svých cestách za ní a také o nových zkušenostech a poznatcích ve svém světě.

Kdo jsem já? Rodačka z Ostravy, s maturitou v oboru Management v elektrotechnice, leč budoucí studentka vzdáleného oboru Historie - Německý jazyk a literatura, mezi přáteli známá jako Joanna. Jsem hudební fanatik, za dobrým koncertem jsem ochotna cestovat téměř kamkoliv a utratit velké množství peněz. Ráda se bavím, ráda čtu, zajímá mě co bylo, co je a taky co bude. Mou osudovou láskou je Německo a vše, co s ním souvisí. A taky muzikanti!

Nejsem zrovna pravidelný spisovatel, nesnáším být omezena časovými limity. Tím chci vlastně říct, že netuším jak často se dostanu/dokopu k napsání článku, ale snad to neodfláknu na plné čáře :).

Takže Vás zde vítám a slavnostně otvírám svůj blogový svět.

Joanna Alarm.

Žádné komentáře:

Okomentovat