úterý 17. září 2013

Joanna ve faktech.

Jsem vlastně majitelem tohodle rádoby rockovýho království a tak, stejně jako si lidi dávají na zvonek jmenovky, aby je kamarádi nebo třeba i pošta našli, tak i já si vyplním svůj dotazníček a dám vám tak možnost nahlédnout, jaký maniak tohle všechno vlastně páchá :). A začnu zvolna - Random fakty o mé osobě.
  1. Když řídím, jsem strašně sprostá.
  2. Neumím parkovat.
  3. Časopisy čtu odzadu
  4. Neumím se dvakrát podepsat stejným stylem. 
  5. Nikdy se nenamaluju stejně jako někdy předtím. No jo - i obyčejný nanášení řasenky jinak udělá změnu.
  6. Utrácím daleko víc peněz za kosmetiku než třeba za oblečení. 
  7. Jsem bordelář, ale vytáčí mě maličkosti. Jako třeba když se zmuchlaná záclona nebo ubrus.
  8. Miluju věci z papírnictví! Sešity, bloky, zvýrazňovače, pastelky, fixy... pusťte mě tam a máte ode mě na dlouho pokoj! 
  9. Už sedm let jsem platonicky zamilovaná. 
  10. Jsem zpěvačka ale neumím noty. 
  11. Neumím jíst čokoladu. Vážně! Mám ji vždycky všude možně. 
  12. Matematika a chemie jsou pro mě španělská vesnice! 
  13. Studuju historii a němčinu a prý ze mě bude učitelka. Nechci být učitelka!
  14. Nemám ráda Burtonovi Ukradené vánoce. 
  15. Vždycky jsem chtěla být princezna.
Takový malý pokus některé lidi odradit. No nic... jedeme dál :).

Jmenuju se: Joanna Alarm, pravé jméno v blogérském světě nepoužívám :).
Narodila jsem se: 17.8.1993 - miluju to datum!
Bydlím: mě je všude plno, takže to není důležité. Ale zastihnete mě nejčastěji v Ostravě.
Co dělám: snažím se studovat (viz fakta nahoře). A doufám že mě z té školy nevyhodí :). Dále zpívám v dívčí kapele Jevells.
Když se nudím tak...: zpívám, čtu si, chatuju, jsem s přáteli, líčím se, tvořím...
Když muzika tak...: Black Veil Brides, KISS, Die Ärzte, Tokio Hotel, Mötley Crüe, Joan Jett, Sonata Arctica nebo prostě rock a metálek 80. a 90. let. V poslední době mě chytli The Doors.
Když kniha tak...: Na západní frontě klid nebo Černý obelisk - oboje od E. M. Remarqueho. Ten chlap byl génius! Dále Můj vysvlečenej deník od Johany Rubínové, Kopretiny pro zámeckou paní od Stanislava Rudolfa, KISS od Gena Simmonse, My děti ze stanice ZOO od Christiany F. nebo Čachtická paní Joža Nižňaského.
Když barva tak...: černá! Sáhnu po ní pokaždé a ráda se k ní vracím. Není smutná, jen ji člověk musí pochopit :).
Když jídlo tak...: asi cokoliv co si člověk nemusí vařit sám a co servíruje moje maminka.
Miluju: společnost, inteligentní lidi, jaro a podzim, kosmetiku, historii, cestování
Nesnáším: hloupost, idioty bez vlastního názoru, zakomplexované lidi, matematiku a umírám když po mě někdo něco chce sotva vstanu. Třeba myslet :). 
Bojím se: Mám snad tisíc fóbií! Některé jsou silné, jiné jen tak... prostě jsou. Nejvíc se bojím hadů a stáří. Bojím se že to nebudu snášet důstojně. Dále mě děsí mé vlastní představy. Jako třeba když jdu v noci sama domů, přemítám co by se mohlo stát... šílenost! Dále to pak jsou ještěrky, brouci, ryby, žáby, velcí psy, některé neznámé vody... jsem strašpytel no! :D
Moje nejdivnější vlastnost je...: jsem strašně paranoidní! Opravdu šíleně. Představuju si věci, a děsím se jimi, které snad nejsou ani možné. Hodně věcí si na sebe vztahuju a to s tím taky souvisí. Prostě děs se mnou :).

TOP 5
Songy: 
  1. Saints of Los Angeles - Mötley Crüe
  2. Nothing can keep me from you - KISS
  3. Jung und nicht mehr jugendfrei - Tokio Hotel 
  4. Cherry Bomb - The Runaways 
  5. In the end - Black Veil Brides 
Seriály: 
  1. The walking dead
  2. The big bang theory
  3. Sex and the city
  4. Carrie diaries 
  5. M.A.S.H.
Filmy: 
  1. Letopisy Narnie
  2. Ve jménu otce
  3. Mamma mia!
  4. Surfařka
  5. Vykoupení z věznice Shawshank
 TOP idol:
  1. Andy Biersack
  2. Joan Jett
  3. Gene Simmons
  4. Tarja Turunen 
  5. Eric Carr
Herec/herečka:
  1. Meryl Streep
  2. Anna Sophie Robb
  3. Daniel Day-Lewis
  4. Johnny Depp 
  5. Tom Hanks





1 komentář:

  1. Prý odradit, naopak! :) Hezký fakta - opravdu! Mohla bych okomentovat všechno, ale to by bylo na dlouho. Historie a němčina - úžasný spojení, hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat