pátek 13. září 2013

Už si studentuju...

Od včerejška tak nějak. Né že by mi začal už školní rok, ale už jsem si sestavila rozvrh a... začala na něj nadávat. Vlastně ono nešlo ani tak o sestavování rozvrhu jako spíš o to, naklikat si do něj všechny předměty co potřebuju. Tak jsem to udělala... hh. A to co mi vyšlo se mi... nelíbí!!! Příšerně roztahaný přednášky přes celý týden. V pondělí mám třeba přednášku, dvě hodiny volno a pak to samé ještě dvakrát. Ve středu a ve čtvrtek mám po jedné přednášce. Zato pátek ten opravdu stojí za to - čtyři hodiny budu tvrdnout (ale naštěstí n každý týden UF!) na Dějinách pravěku, jednou za 14 dní na Lingvistické propedautice - to bych ještě vzala. Jsou to rozumný termíny. Ale to že tam každý týden budu od 17:30 do 19:05 na Historickém prosemináři, to mi pije krev. No jo... můžu si za to sama :D. Ale stěžovat si snad můžu, ne? To je asi to jediný co můžu... hh.

Žádné komentáře:

Okomentovat