pondělí 22. července 2013

Minigolf + zámek Raduň

S mojím nejlepším kamarádem Mišákem jsme se od 28.5. neviděli. Pamatuju si to přesně, protože jsem měla den po maturitě, byla jsem na cestě z města domů a on mi volal jestli se může stavit na kafe. Nakonec jsme skočili na pivko. Tenkrát to nebylo moc fajn posezení, protože tam s námi byl člověk, kterého v současné době nemůžu vystát. 
Teď po skoro dvou měsících jsme se viděli znovu a naplánovali si víkend. Co na tom, že M. mezitím chodil na noční. Když je cvok, tak je cvok :D. 
V pátek jsme si dali k večeru jen rychlý kafe, než na jednu noční šel a domluvili se, že v sobotu vyrazíme na minigolf. Šla s námi i moje mladší ségra a den to byl vážně fajn. To že jsem byla beznadějně poslední je už vedlejší. Já si to prostě užila :). Příjemný počasí (nebylo ten den ani zas takový vedro), kofolka, cigárko a minigolf. Prostě pohádka. Nasmáli jsme se, dali si pak "sváču" a potom nás M. odvezl domů. To jsme se ještě domlouvali na nedělní výlet, kterého se už ale ségra neúčastnila. 
Společně s M. a jeho kámoškou Alčou jsme se vydali na zámek v Raduni u Opavy. Musím říct, že to mě, jakožto budoucího historika, skutečně nadchlo! Zámeček je v pěkném prostředí, je v celku malebný a krásně vybavený. Dýchá z něho historie, ale nijak negativně. Samotnou mě potěšilo, když jsem dokázala zařadit některé vyvěšené obrazy do správného období a ještě pojmenovat osoby na nich. Výklad paní průvodkyně byl taky špičkový, vůbec ne nudný. Můžu jedině doporučit :). 

A co jste dělali o víkendu vy? Plánujete nějaké sportovní aktivity nebo návštěvu historických památek? My určitě - chystáme se do Prahy, na Bouzov a hrát softball :). 

foceno Mišákem - v té době už mě vůbec nezajímala jamka, ale jak nejlépe a nejbolestivějc ho zasáhnout, protože mi neskutečně pil krev! :D

Raduňský zámek

have a nice day!
Joanna Alarm

Žádné komentáře:

Okomentovat