sobota 17. srpna 2013

Dva křížky.

Hh... den na který jsem čekala, těšila se na něj a zároveň nechtěla ať přijde. Ty měsíce depresí z toho, že bych měla mít DVACET. No hrůza. A vono... je to tu. A kupodivu to ani moc nebolí :D. Dnešní den je celkem fajn. Se ségrou jsme si zajely na koupaliště a po cestě zpět jsme se stavily do MCD. Jo no... a co? Mám narozeniny :D. Jediná věc, která mě prostě fascinuje je to, že jsem teď dva týdny skoro držela nějakou dietu, zhubla jsem s ní tři a půl kila (a i ty jsou údajně vidět, za což jsem neskutečně vděčná!) a... teď jim dva dny normálně, neohlížím se na body a váha mi nahorů nejde. Drží se to na tom čísle, kde to zůstalo. Nic méně to jsem říct nechtěla... dala jsem si po plavání a blbnutí na tobogánu jídlo z MCD a teď se válím u pc nebo v posteli a jsem spokojený člověk! Od našich a od babičky jsem dostala kytici růží - nádherných růží podotýkám a to já nejsem typ, který by růže vyhledával - mě uděláte nejvíce radosti kopretinama nebo gerberama, tři láhve dětského šampusu, který se mi momentálně chladí v lednici - když alkohol, tak červené suché, ale největší radost mám stejně z robby bubble! :D, a od babičky jsem dostala peníze. Přesně vím na co je použiju - může to znít jako blbost, ale já se prostě na svou novou životní etapu chci oblíknout. Takže zainvestuju do oblečení (že jsou peníze klišé, to slyšet nechci... u nás je prostě složité něco darovat, nejradši máme v rodině praktický dárky a každý nejlíp ví co potřebuje, tak aspoň ten příspěvek a z toho je taky radost, né že ne ;D). Jsem jim neskutečně vděčná za tyhle dárečky! Za to nádherný přání a svojí sestřičce za super zábavu na koupáku! :) 
Mrzí mě jediná věc - že mému nejlepšímu kamarádovi opět toto datum vypadlo z hlavy a neozval se. Ne že bych na tom bazírovala, ale zrovna u něj je to pro mě fakt smutný. Jiná kamarádka mi zas pravidelně již čtvrtým rokem přeje dva dny předem :D. Je to legrační, ale u ní to už beru jako takovou tradici.

Jinak žádnou párty neplánuju. Příští týden mi akorát přijede Pája z Kanady, tak to zapijeme spolu a v sobotu po koncertě to zapijem s holkama z kapely, ale jinak se nic nekoná. Max. s rodinou a to stejně slavím nejradší ;).

Mějte fajn den, jako ho mám já... jo a víte co? Milovaná TARJA TURUNEN dneska taky slaví! Takže všechno nejlepší!

Joanna Alarm

Žádné komentáře:

Okomentovat