středa 14. srpna 2013

Myslím že to blogování nechápu...

... což je v celku vtipné na to, že se o blogování snažím už nějakým sedmým rokem. Procházím blogy vždy když jsem na počítači, mám pár svých favoritů a ti mě baví. Vytáhla jsem si je z té spousty, protože mi přišlo že to mají opravdu v hlavě srovnaný. O tom už jsem psala článek. 
Jenže... narážím čím dál tím častěji na další a další blogy, které tady už jsou třeba celkem dlouho, mají své pravidelné čtenáře, ale - ALE. Nějak si pořádně nedokážu představit, co člověku, průměrnému člověku, který studuje, když má brigádu tak za ní nedostává milióny že jo a který se těžko dostane na každý Fashionweek atd., co tyhle blogy tomu člověku vlastně dávají? Mám pocit, že zde potom vzniká jakási iluze. Iluze že věci člověku spadnou do klína? Že mohu mít všechno a nemusím pro to hnout prstem? 
Rozumějte - já nechci napadat tyto beauty, fashion a lifestyle blogerky. Já tímto jaksi vlastně napadám jejich čtenáře. Protože oni samy si v sobě tuto LEŽ budují a nechávají zakořenit. Vlastně to není ani moc těžké. Proč bych si nemohla dovolit koupit NAKED od Urban Decay, když támhle XXX ji má taky? Moje líčení nikdy nebude takové jako v jejim tutorialu, když ji mít nebudu. BUM - 1300,- odletělo oknem. 
A proč bych si nemohla koupit boty od *doplňte si vhodnou značku*? Mohla bych pak přesně okopírovat outfit od YYY. BUM - další prachy odletěly taky. 
A nebo víte co? Proč bych já sama nemohla sednout k počítači a začít natáčet videa a radit lidem jak se oblíkat a líčit? ... Výsledek? Většinou na první pohled zřejmá napodobenina a tragédie. 
 To je myslím to hlavní co čtenáři nebo odběratele, v případě youtube, nechápou. Vezmou iluzi kterou si vytvořili, přetvoří ji do svých podmínek a stvoří tím něco, co může možná chvíli fungovatm ale z kritického hlediska je to prostě katastrofa. 


Ještě horší to však je v okamžiku kdy se takový člověk převtělí do samotného blogera. Realita jde stranou. Takové převtělování je vždycky nejhorší a je většinou doprovázeno arogancí, která rozhodně není na místě a jediný co člověku pak tento klon dává, je pocit, že někteří lidé by vůbec neměli mít přístup k internetu.

Joanna Alarm

Žádné komentáře:

Okomentovat