neděle 25. srpna 2013

When Jevells rock at the first time!

Kdy: 24.8.2013
Místo činu: Věžky u Přerova
Ku příležitosti: akce Rockové věžky
Spolupachatelé: Spocená uklízečka, Bústr, Breaking the Cycle, The Aeronauts a další.
Pátý ročník akce, o které jsem ještě před prázdninama vlastně neměla ani pojetí musím označit jako opravdu vydařený. Pořadatelem byla kapela Spocená uklízečka, ve které za bicíma sedí i naše skvělá bubenice Kika. Celý program, který odstartoval s mírným zpožděním něco po čtvrté hodině odpoledne, jsme vlastně my (a teď mluvím za celé Jevells) zahajovaly. Řeknu vám... nervy pracovali na plné obrátky. Taky se není čemu divit. Holky oproti mě (když to řeknu povzneseně, ale zároveň ne moc, protože je nechci urazit. Prostě jsou dobré!) zběhlé muzikantky, které mají za sebou už pár projektů ať už bývalích nebo stále probíhajících (viz třeba Kika a Spocená uklízečka, Klárka zase hraje s kapelou Tchoři...) a vedle nich já - amatér, který je vděčný za každou příležitost se projevit. Nějaký zapojování aparatury, zvukovky atd. - to jde absolutně mimo mě. Nemusela jsem to v minulosti řešit, vždycky jsem víceméně došla k hotovýmu (chápej - žádný velký akce). Takže jsem nemusela zkoušet jak se slyším, jestli mě kytary a bicí nepřeřvou a tak. Tak už jen z toho jsem byla nervozní. Nechtělajsem ze sebe udělat blbce.
No, nakonec ani se zvukovkou na týhle akci to tak horký nebylo. Pan zvukař přišel, houknul do každého mikrofonu, potom holky párkrát zabrnkaly a finíto - můžete začít.

To teda bylo něco :D. Zahajovali jsme písničkou California Paradise od The Runaways. Hned na konci první sloky jsem z nervozity netrefila rytmus, ale zdálo se že to nikdo nepoznal. Další písničky už byly v relativní pohodě, až po poslechnutí nahrávky z koncertu jsme se měly čemu smát, popř. za co stydět. Ale berem to s nadhledem - byla to naše první společná akce, společně fungujeme od konce června, holky beze mě asi od ledna. Člověk se má asi pořád co učit, ale důležitý je aby si to přiznal a nemyslel si bůhví co.

Moje dojmy jsou asi takové: Jsem nadšená! Nadšená z toho pocitu, že stojím na podiu a zpívám. Nadšená z lidí, co stojí proti mě a tleskají. Nadšená z toho, že jsem si třeba šla pro pití a zastavovali mě muzikanti z jiných účinkujících kapel a děkovali mi za krásný hudební zážitek. Nadšená ze svého prvního rozhovoru. Nadšená ze stokoruny - z prvních peněz vydělaných muzikou! Nadšená ze všeho! A přísná na sebe v tom, co všechno musím ještě vypilovat. Ale stále optimistická - to půjde. Protože když se chce, jde prý všechno - a já to chci víc než cokoliv jiného!




Suzzame (basa) a Klárka (kytara)

Frukko (kytara)

Kika (bicí)





Žádné komentáře:

Okomentovat