čtvrtek 7. listopadu 2013

whats new?

Zdravím, náhodou jsem šla kolem a tak mě napadlo se u sebe doma zase zastavit. Moc toho tedy nepřináším, protože celá momentální doba se točí kolem kapely, školy a hledání práce. A taky kolem špatného období mezi mnou a mými kamarády, ale to není nic o čem bych chtěla mluvit. Spíš to jenom zmínit. Nemyslím si, že bych se musela obhajovat, ale stejně to zmiňuju. Ale cože je nového..?

  1. Nesnáším tu školu! K smrti mě nudí! Hlavně němčina - vyčerpává mě a ani se mi nechce bojovat nějak za zlepšení. Bohužel... byl to krok vedle. Ale to se prý spoustě lidí po maturitě stává. Vlastně se ani nedivím. O svém životě mám jakousi představu a na "záložní" plán jsem nějak neměla čas myslet x). 
  2. Na druhou stranu - ač mě nudí studium a samotná škola, tak lidi v ní ani omylem! Slečny němčinářky a chlapci historici - neskutečně super lidé :). Hlavně s klukama je sranda. Posezení po páteční večerní přednášce už je taková tradice. Aby ne - hospoda je hned vedle školy! :D 
  3. S Jevells jsme se na zimu stěhovaly do nové zkušebny. No... nové. Prostě jiné. Zkoušíme teď s Tchořema a je to tam fajn. 
  4. Když se vrátím ještě k té škole - hledám práci. Ano, chci ze školy odejít a tak si hledám práci. Zatím bohužel bez úspěchu. Nějak nechápu ten systém, že si firma vypíše inzerát a poté lidém ani neodepíše na e-maily. Ale tak prý je to normální. Nevím teda co na tom je normální, ale bylo mi řečeno že to tak prostě je. OK. 
  5. Děcka - JEDU DO VÍDNĚ NA BLACK VEIL BRIDES! Díky skvělému člověku, který mi to uskutečnil! A já umím být vděčná, takže tuhle "půjčku" splatím.
    Ale zase... netěším se. RADŠI! :D Posledně to totiž nedopadlo nijak, takže to radši... moc neřeším, jinak bych se už asi zbláznila. Tenkrát v dubnu jsem se málem zhroutila (OK, nebylo to jen o BVB, ale rozhodně to mému stavu nepřispělo).
 TOPka současný doby: 
  1. TOP pořad/y: 4. série The Walking Dead, 2. série The Carrie Diaries, 7. série The Big Bang Theory, nevím která řada Prostřeno!  
  2. TOP film/y: Dobrodružství Rabína Jacoba, The Hunger Games 
  3. TOP song/y: Openingy z anime Hakuoki Shinsengumi Kitan, Zaz - Je veux, Europe - Carrie, Mötley Crüe - If I die tomorrow, One Direction - What makes you beautiful :D.
  4. TOP činost/i: spánek, spánek, spánek, spánek... jo a spánek.
  5. TOP čtení: Letters from Home - povídka twc, pardon :D.

1 komentář:

  1. Až tak seš daleko,že chceš odejít ze školy a začít pracovat? Ou, no tak je to tvoje volba, uvidíš co je pro tebe nejlepší. Každopádně, ne vždycky je vše podle našich představ :) Btw: taky si sháním práci a JO! neodepíšou (teď bych na jejich označení hodila náké sprosté slovo, ale neudělám to :D) - štve mě to, co si o sobě myslej ty firmy O.o
    S tou Vídní ti to přeju, aby to vyšlo, u mě je taky lepší, když se moc netěším a moc neplánuju, pak to vyjde - mnohdy ještě líp jak bych si představovala :) Vídeň je jako stvořená na koncerty, to jsem si ověřila u Tokio Hotel (y)
    Tvoje TOPka taky stojí za to :D TWC, spánek, One Direction, a Prostřeno - taky jsem se našla :D

    OdpovědětVymazat