středa 18. prosince 2013

My zombie apocalypse playlist.

Při úklidu v PC jsem narazila na takový obrázek, který jsem si uložila už ani nevím kdy a přišlo mi fajn to zkusit. Celkem jsem se u toho zasmála. Jedná se o řetězák s písničkami, které budou provázet zombie apokalypsu. Necháte náhodně přehrát v přehrávači jednotlivé songy a... uvidíte co vám výjde ;).

U mě to bylo tohle...
  1. První song je hlavním pro celou apokalypsu. Queen - Show must go on.
  2. Druhý song bude hrát, když zabiješ svého prvního zombíka. Die Happy - Gimme Gimme
  3. Třetí song - útěk před stádem. Holki - Pro mámu (:DDD)
  4. Čtvrtý song - když budeš muset zabít toho koho miluješ. Die Happy - Still love you
  5. Pátý song - když najdeš skupinu přeživších. Kabát - Burlaci na Volze
  6. Šestý song - když najdeš novou lásku. Spice Girls - Wannabe
  7. Sedmý song - když budeš muset udělat konečné rozhodnutí. Nightwish - While your lips are still red
  8. Osmý song - když si budeš myslet, že přežiješ všechno. Die Ärzte - Allein
  9. Devátý song - když objevíš na svém těle kousnutí zombíka. Girlschool - Race with the devil
  10. Desátý song - tvůj finální song. Lady Gaga - Americano
 Vidím že moje zombie apokalypsa bude prostě... vtipná :D. 

1 komentář: